lördag 5 maj 2012

Vinst

Godmorgon! Lördag morgon dessutom, veckans bästa! Idag ska vi åka till stan en sväng, hade helst velat vara hemma men vi kommer inte undan för ungarna har akut behov av skor.


Igår vann jag en tävling, Whiiihiii vad kul. Fina tidningen Drömhem & Trädgård som jag prenumererar på sedan lång tid lottade ut tre exemplar av denna fina fina bok........


( Bild lånad från Drömhem & Trädgård ) 


........och ett exemplar blev mitt! Det var verkligen roligt! En vinst som passar mig perfekt.Så nu längtar jag efter att den ska dimpa ner i brevlådan. 

Ha en fin lördag alla!

Kram Kristina 

3 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

GRATTIS TILL DIN VINST, VISST BLIR MAN GLAD DÅ MAN HAR SÅN TUR=)
HOPPAS ATT DU HITTAR SKOR TILL KIDZEN..HA EN BRA LÖRDAG
KRAM GABRIELLA

White cotton grass sa...

Stort grattis!

Fröken Grön sa...

Härlig vinst! Kan inte annat än tycka att den där boken verkligen hittade rätt ägare, hihi!
Grattis i efterskott till både dig och lilla S.
Vårkram från Skåne!
/Anna-Karin