söndag 12 februari 2012

Byggla

Oj vad helgerna rasslar förbi fort! Söndag morgon och solen flödar in på Hällekil Där Väst! Ser ut till att bli en underbar dag! Det har snöat lite inatt också.

Idag sov barnen till straxt innan klockan åtta. Det gjorde de igår också. Tillfälligheter eller ny trend?? Hoppas på det sistnämnda. Om jag bara kunde komma i säng i tid på kvällen så skulle jag kunna vara en riktigt pigg småbarnsmamma.
Men det kan jag ju inte. Älskar att vara uppe sent och pyssla och fixa och dona.

För ett litet tag sedan så blev jag kontaktad av www.byggla.se . De hade sett vårt kök och undrade om jag kunde tänka mig att göra ett inlägg om vårt kök för att inspirera andra! Självklart vill jag det! Jag var sedan tidigare medlem där, det finns massor med inspiration i bilder och text! Vad roligt att få den responsen från Byggla! Kika gärna in där!

I förra inlägget skrev jag att jag hade hittat nått fint på vinden, ni gissade rätt! En gammal fin VIKVÄGG! Så roligt. Den behöver dock lite omvårdnad men jag ska ta ett kort och visa er.

Önskar Er en fin söndag!



Syrenkvistarna slår ut på bara några dagar nu. Tänk, så här ser det snart ut i trädgården........Härligt härligt!

Kram Kristina

6 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Söndagskramar till dig!
Förstår att de kontaktar dig så underbart som ni har det i erat hem.
Vilken skatt gömma ni har på vinden!
Dina inlägg från tidigare i veckan är så underbara har bara inte hunnit att kommentera men jag säger bara: du är så duktig med att inreda och det är en glädje att besöka dig!
Ha nu en skön söndag! Jag har några körsbärskvistar som blommar, härligt att känna att vi är på väg åt rätt håll när man ser de små gröna skotten och blommorna.
Kram Raina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Spännande och få göra ett inlägg hos Byggla, bra att du länkade för jag kände inte till dom. Och att du hittat en vikvägg, wow! Ska bli jättekul och få se den.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Malin sa...

Vad vann jag?

Vintage House sa...

Hej
så roligt att ni blev kontaktade:)
visst har det varit en härlig söndag och hoppas att det är en trend:)
ha en fortsatt mysig söndag
kram
sandra

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej Kristina och tack för dina alltid så varma och rara kommentarer ♥
Egentid är så viktigt att ha för att orka med vardagen. - Småbarnsföräldrar får hålla tillgodo med den lilla tid som ni kan få !
- När man tänker tillbaka på när barnen var små och man jobbade, så fattar man inte att man orkade...Och ändå jobbade jag aldrig heltid.
Men det är ju så att man måste klara av det och då gör man det! ...Och så var man ju yngre då ;)!
Va kul att Byggla kontaktade dej ...Inte för jag är förvånad !
Du och din familj har ett sånt underbart hem som ni ska vara så stolta över !
Varma kramar från norr !
Anneli ♥

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

God måndag morgon!
Så kul att bli kontaktad av dom , ska in och kika lite där. Svar från ditt inlägg..Min lillasyster har ett sånt där härligt spabad och vi har bakgårdarna mot varandra och det står ju på jämt=)så det är bra att smyga upp och ta sig ett dopp hihi!
Ha en underbar dag.. många kramar Gabriella