måndag 25 juli 2011

Hemlängtan!

När det drar sig mot sommar så får jag alltid hemlängtan till Karlskrona och mitt hus i Lugnet, familjen och mina vänner. 


Är nyss tillbaka i Värmland efter en vecka "hemma". Tyvärr går tiden alldeles för fort och jag hinner inte med en bråkdel av det jag skulle vilja. Och alla jag skulle vilja hinna träffa! Åker alltid därifrån med vemod och ett gnagande dåligt samvete för att jag inte hunnit höra av mig till alla och haft tillräckligt med tid för att umgås. Det är fantastiskt roligt att komma "hem" men herregud vad hektiskt. Denna gången var det extremt. Skulle hinna med massa tråkiga måste också. Hur som helst så blev det ju tid till att njuta också! Vi campade med husvagnen i Karlskrona första nätterna och sista natten hos mina bröder. Usch vad vemodigt att lämna dom! Hoppas på att vi får en del besök av familj och vänner i sommar och höst!
Ha en fin sommar!
Kram Kristina

Inga kommentarer: