onsdag 7 mars 2012

Lillördag

Idag är det Äntligen onsdag. Har jobbat två nätter och är nu ledig två. Väntar på att min man ska komma hem från jobbet. Då ska vi äta middag tillsammans hela familjen, det har vi inte gjort på nästan fjorton dagar nu!! Jag har jobbat mycket och då möts min man och jag bara i dörren. Han kommer hem halv sex och mina nattpass börjar redan kl. sex. Så därför känns det som riktig Lyx idag.
En grillad kyckling och potatisen står i ugnen.

Köpte en fin ros i blomsterbutiken idag........


........den ska min man få när han kommer hem från jobbet.

Hoppas ni som kikar in här har en fin kväll!
Och Tack för era fina kommentarer! Det värmer ska ni veta och det är så himla roligt att se vilka ni är som kikar in!

Kram Kristina

3 kommentarer:

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Visst är det tråkigt när man liksom saxa sina arbetspass, vi ha det likadant då får man ta vara på stunderna tillsammans!!!! Ha en underbar kväll med maken kram från Maja

STENLYCKA sa...

Vad roligt för er att få en kväll vid middagsbordet hela familjen.
Rosen var så vacker kommer säkert din man bli glad att få!
Ha en fin kväll!
Kram Raina

G:a Affären sa...

Så gulligt av dig att ge en ros till din man, jag hoppas ni fick en riktigt fin kväll.
/Cia