söndag 1 januari 2012

God fortsättning


God fortsättning till Er alla! Och tack för att ni tittar in till mig! Jag blir så himla glad när jag ser att ni faktiskt är några som kikar in och ännu gladare när ni lämnar ett litet avtryck!
Jag är så glad att jag började blogga och att jag hittat in till Er andra! Det är så fantastiskt roligt att kika runt och få inspiration och njuta av alla vackra bilder, historier och olika projekt som ni har för er och delar med er av! Tack!

Vi hade en skön Nyårsafton igår! Lugnt och gott tillsammans med goda vänner.
God mat och dryck, precis som det ska va en nyårsafton........



........kvällens dukning........här satt vi och njöt länge........



........kvällens meny.......( inte världens skarpaste bild precis ).

Hoppas ni hade en fin sista dag 2011!

Årets första dag idag och det har kommit massor med snö i Hällekil. Nu regnar det tyvärr så det är nog borta till imorgon.
Ska ladda upp inför en låång arbetsvecka genom att fortsätta med att göra just ingenting!!


Ha det så gott!

Kram Kristina

10 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Så fint du dukat och trevligt med menyn på tavlan.
Hoppas att du får ett riktigt fint 2012!
Kram Kicki

Körsbärshöjden sa...

Då var det nytt år :)
Fiffigt med menyn på griffeltavlan :)
I år ska jag få gjort allt som jag inte gjorde under 2011, så idag har jag målat klart hyllorna i garderobskåpet, slipat och målet klart en av dörrarna...nu bara slappa ihop med boken ;)

Ha en fin kväll
Kram Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Att det kan komma så mycket snö på bara några timmar! Och tung och blöt är den nu. Så fint du hade dukat, jättevacker kandelaber.
Önskar dig allt gott 2012
Kramar
AnnaMaria

Linda- Vildros och kaprifol sa...

God fortsättning önskar jag dig också! ★

Vacker dukning och fin blogg du har...

Kramar Linda

Anonym sa...

Vad glad jag blev att du kikade in hos mig och kul att hitta hit! Vad vackert du har det hemma och ursnygga möbler, det är inte ofta man springer på såna skänkar som du fyndat på loppis, den med många lådor. Sånt vill jag också springa på! :-)

God fortsättning på det nya året!
Kram kram!

White cotton grass sa...

Önskar dig en god fortsättning på det nya året! :)

kram
helena

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

en sådan super fin dukning du fått till-
önska dig ett gott nytt 2012
kram

Vitspets sa...

God fortsättning !
Fin dukning ...
Kram Karina

Lilla Majken sa...

Godfortsättning på det nya året!!!

Kram Therese

Lilla Majken sa...

Hej igen! Kikar in för att berätta att du har fått en Award hos mig för fin inspiration!

Kram Therese