måndag 9 januari 2012

Hallå Världen!!

Hejsan på Er! Det var ett tag sedan jag kikade in men jag har levt i min egen lilla värld ett litet tag. Har jobbat häcken av mig sista veckan, sju stycken trettontimmarspass på raken, phu! Men ikväll har jag FRITID! Jag älskar det ordet, FRITID! Förut körde jag alltid på sådär men nuförtiden prioriterar jag helt annorlunda. Men ibland måste man. Det är en mycket trött distriktssköterska som bara ligger i soffan och päser ikväll. Fast det är man väl ändå värd! Skulle röjt ut julen för längesen men det frös liksom inne. Nu har jag kommit så långt att jag åtminstone har samlat ihop allt i en hög på matsalsbordet, alltid något! Julgranen åkte ut redan innan nyår. Tänk att hela huset blir uppochnervänt när man inte har tid med den dagliga "plockrundan".

Satt och kikade på lite kort från sommaren och hittade dessa. Kanske är detta en blivande sjuksyster??........



Under tiden jag har varit "borta" så har jag fått en Blogg Award av Lilla Majken med motiveringen " Ett fantastiskt vackert hem i Värmland". Fatta vad glad man blir! Och överraskad! Det trodde jag väl aldrig. Jag skriver för att det är så himla kul och att sen folk hittar hit till mig är ju fantastiskt!
Tack snälla Therese! Kika gärna in hos Lilla Majken . Det gör jag ofta och gärna. En superfin blogg med inspirerande bilder och fin text!

Tanken är att man ska ge vidare utmärkelsen till fem nya bloggar. Utmärkelsen ges till bloggar med under 200 följare/prenumeranter. Uhhh vad svårt! Jag vill ge en Award till alla fantastiska bloggare!
Tack än en gång Therese!
Ops, nu blev klockan vääääldigt sent, dags att knoppa!
Ha det så himla fint så ses vi alldeles snart igen!

Kram Kristina

2 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

oj vad du har jobbat..förstår att du är helt slut..ta hand om dig nu och grattis tii Awarden♥
kramizar

Jenny sa...

Hej Kristina!
Oj vad du jobbat o slitit, hoppas du får en lite lugnare period nu.

Åh en sån söt liten tös, kan det vara en blivande sjuksyster måntro?;)

Grattis till awarden, håller med Therese/Lilla Majken, ert hem är fantastiskt vackert!

Kraam Jenny