onsdag 9 november 2011

Terapiarbete........

Ja, efter sådana här händelser så kvittar egentligen det mesta. Eller hur!? Dom fantastiska nya ytterdörrarna som kommer i veckan som jag har längtat efter i EVIGHET känns lite bleka just nu. Helt naturligt.
Men allt tar sin tid, saker och ting sjunker in och förmågan att glädjas kommer såklart tillbaka.
Idag har vi skrotat runt här hemma. Varit på promenad. Jag har pysslat lite........





Julvimplar!

Vimplarna har jag gjort på vitt papper som jag dubbelvikit. Jag har använt mig av gamla tidningar jag hittat på vinden, de är mellan 60-70 år gamla........
Kanterna har jag "ruffat till" lite med en brun stämpeldyna.
Jag har använt mig av brunt snöre och knytit små rosetter.
Skulle du vilja beställa en sån här så maila gärna!

Ha det så fint!

Kram Kristina

Inga kommentarer: