tisdag 29 november 2011

Solförmörkelse........

........skulle man kunna tro att det har varit i Hällekil idag. Usch vilket grått väder. Regn och rusk hela dagen. Har haft ljus tända lite här och var för att få lite ljus........




Dörrarna är ett auktionsfynd.
I väggen till vänster i bild har idag den fjärde och sista dörren kommit på plats. En dubbelfönsterdörr sitter det där nu istället för ett fönster. Så nu kan vi äntligen göra denna väggen färdig. Detta rummet är matsal. Känns skönt att det börjar blir någorlunda klart. Det ska bli en altan utanför matsalen framöver.

Idag har vi varit lediga tillsammans hela familjen. LYX! Jag var hos frissan på förmiddagen, det var väldigt välbehövligt!
Skulle verkligen behöva ta ett ordentligt städtag. Storstädningen innan advent känns ju som bortblåst just nu....vi får väl se hur det blir med det ikväll.

Ha det fint!
Kram Kristina



4 kommentarer:

Vintage House sa...

hej
Vilket helt fantastiska dörrar och så fint du har gjort det....
kram
sandra

G:a Affären sa...

Pardörrar och fönster är min passion. Nu fick jag se något väldigt fint, oj vilka vackra dörrar!
Här har det också öppnats upp en dörr till verandan.
Kramar
/Cia

Fröken Grön sa...

Fantastiska dörrar du har där!
Måste tala om att jag blev så inspirerad av dina fina Nusnässtakar så jag var tvungen att inhandla en när jag sprang på den på Åhléns i söndags. (Kan dock säga att jag fick betala bra mycket mer än vad du gav för dina...) Passade ju extra bra, eftersom den gamla staken vägrade lysa när vi satte fram den i år.
Må så gott i ditt fina hus!
/Anna-Karin

kråke sa...

Vilka stämningsfulla bilder och vilka vackra dörrar!!:)) Härligt med tända ljus i mörkret:))

Kram på dig:)

kråke